Larisa Tănase, interviu pentru Business24

[…]

Cat ati investit in Academia Simetric? Care au fost provocarile cu care v-ati confruntat la infiintare?
De retinut faptul ca drumul catre succes a fost foarte lung, consolidat pe sacrificii mari, personale. Asta a fost cea mai mare investitie. Nu aveam concedii, zile libere sau iesiri cu prietenii.
Oamenii nu ma intelegeau si ma judecau, considerau ca sunt obsedata de munca mea. Eram.
Am petrecut cam zece ani inchisa zilnic in cabinet, cate 12 ore. Desi drumul catre succes nu are vacanta sau pauze, am avut noroc ca familia si sotul m-au inteles, sustinut si mi-au fost alaturi neconditionat.
Provocari erau nenumarate. Era un domeniu nou despre care nu se stiau foarte multe, iar asta prezenta foarte multe riscuri. Insa mi le-am asumat pe toate, pentru ca am crezut foarte mult in ceea ce am simtit: exista un real potential.
A fost dificil la inceput pentru ca inca nu era o meserie acreditata, insa odata cu acreditarea lucrurile au evoluat natural.
Investitia financiara nu a fost cea mai mare la inceput.. caci am dezvoltat Academia Simetric pe parcurs, din mers.. Spre exemplu, anul acesta am inaugurat un nou spatiu destinat cursurilor.
Mult mai mare si mai bine gandit pentru studiul cursantelor. De peste trei ani de zile suntem intr-o continua schimbare, imi place sa ofer mereu si mai mult, si mai mult.
Ce faceti, mai exact, la Academia Simetric?
Sustin cursurile acreditate pentru meseria de dermopigmentist si incerc mereu sa imi incurajez cursantele si clientele sa se reinventeze in cea mai stralucitoare versiune a lor, printr-un proces de dezvoltare care tine de infrumusetare, fie de cariera, avand credinta ca, intotdeauna, cel mai bine este sa investesti in tine!
Cui se adreseaza aceasta scoala?
Oricui este cu adevarat pasionat de domeniul beauty si doreste sa exceleze in asta.
Daca doresti sa iti schimbi viata si considerabil veniturile si esti dispus sa inveti si sa ai rabdare pentru a creste frumos, asta chiar este o oportunitate.
Lipsa scolilor de meserii este una dintre marile probleme ale Romaniei. Ce ne puteti spune despre cererea existenta pe piata privind scolarizarea pe zona de meserii? Care este experienta dumneavoastra?
Romania se confrunta cu aceasta problema pentru ca nu s-a investit la momentul potrivit in directia corecta. Dermopigmentarea este ceva nou, modern, care atrage mult pentru ca se lucreaza in conditii de maxima igiena si sterilizare, iti deschide noi orizonturi si te face sa fii intr-o continua dezvoltare.
Nu este o meserie pentru care urmezi un curs si, gata, spui „adio, scoala!”. Aici, inveti constant pentru a tine pasul cu trendurile si cu nevoile din piata. Iar satisfactiile pot fi pe masura.
Cat de profitabil este, din punct de vedere financiar, sa investesti intr-o scoala in Romania?
Este foarte profitabil, daca reusesti sa faci un echilibru intre ceea ce inseamna business si ce are nevoie cursantul. Daca faci business fara a uita ca la mijloc este vorba despre oameni, despre educatie, despre viitorul lor, ai toate sansele sa te remarci si sa fii apreciat pe termen lung pentru asta.

CITEȘTE INTERVIUL INTEGRAL PE WWW.BUSINESS24.RO